Bemutatkozás


A Széf-97 Kft. 1997-ben alakult, jelenleg francia-magyar közös vállalatként működik budapesti székhellyel.

Francia partnerünk a széfeket és postaládákat, zárakat gyártó Decayeux cégcsoport, mely 1872-ben alakult. A cégcsoport a biztonságtechnikai termékek piacán jelentős pozíciót foglal el Európában, például piacvezető a postaláda, széf gyártásban. Több országban van leányvállalata, évi 100 milliós Eurós forgalommal.

A Széf 97 Kft. szintén dinamikus fejlődést tudott elérni az elmúlt években, melynek kézzel fogható példája, hogy 2009-ben egy 500 m2-es saját raktárat, valamint kis- és nagykereskedelmi üzletet tudhat magáénak. Széles, stabil választékkal állunk vevőink rendelkezésére. Ha széfet, postaládát vásárolna, keresse fel üzletünket.

Kínálatunkban megtalálható termékek:

  • Beltéri postaláda
  • Kültéri postaláda
  • Lépcsőházi postaláda
  • Befalazható postaláda
  • Utcai postaláda
  • Udvari postaláda
  • Csoportos postaláda
  • Társasházi postaláda

Termékeink zömét raktárról, azonnal biztosítjuk. A megrendelésre behozott termékek átadási határideje meglepően rövid.

Szolgáltatások:

Postaláda gyártás, szaktanácsadás, ajánlatkészítés, szerviz, rögzítéss, oktatás, házhozszállítás.

 

Adatvédelmi irányelvek:

Kik vagyunk
A weboldalunk címe: https://postaladauzlet.hu

Adatkezelés
Az webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, és nem adjuk ki további fél számára, kivéve Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).
A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Széf-97 Kft. megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a info@szef-97.hu mail címen.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Széf-97 Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Üzemeltetői adatok
Cégnév: Széf-97 Kft.
Székhely: 1172 Budapest. Rétifarkas utca 08
Adószám: 11970048-2-42

Cégjegyzék szám: 01-09-685800

Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Pesti Cégbíróság
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: info@szef-97.hu
Telefonos elérhetőség: 06-70-253 8919

Általános szerződési feltételeink érvényessége
Minden az ügyfeleink részére történő szállításra, teljesítésre és ajánlattételre kizárólag e szerződési feltételek alapján kerül sor. Ügyfeleink ettől eltérő szerződési feltételeinek ezennel ellent mondunk.

Ajánlat, rendelés, szerződéskötés
Megrendeléseket bruttó 100.000 Ft-ig telefonon vagy írásban, bruttó 100.000 Ft felett kizárólag írásban (web- áruház, e‐mail, fax, levél) fogadunk el. Minden nekünk adott megbízás hatályosságához a részünkről történő írásbeli megerősítésre van szükség. Kizárólag visszaigazolásunk tartalma az irányadó. Minden megrendelést 24 órán belül visszaigazolunk. Amennyiben ezen időszak alatt a visszaigazolás vevő részére nem érkezik meg, a rendelés nem érvényes. Rendelés lemondása kizárólag írásban történhet.

Termékeink
Az általunk forgalmazott termékek tulajdonságai, jellemzői honlapunkon, web áruházunkban, illetve nyomtatott katalógusainkban tekinthetők meg. Ezen adatokat a gyártók bocsátják rendelkezésünkre, ezért ezek pontatlanságáért felelősséget nem tudunk vállalni. A termékleírásban szereplő fotók tájékoztató jellegűek, így ezek eltérhetnek a valós termék megjelenésétől, színétől.

Árak
Honlapunkon, web áruházunkban és katalógusainkban feltüntetett árak a törvény által előírt forgalmi adót (ÁFA) tartalmazzák. Jogunkban áll az árakat az alábbi okokból módosítani:
a. Az importált áruk erős árfolyam‐ingadozása
b. Megnövekedett szállítási költségek (ha a fuvarokat tartalmazza az ajánlati ár)
c. Felgyorsított kézbesítés
d. Olyan késedelmek, amelyekért a vevő felel

Szállítás, telepítés
a.
A vevő telephelyünkről elszállítja, elszállíttatja a megrendelt árut
b. A megrendelés‐visszaigazolásban feltüntetett áron cégünk végzi az áru szállítását, épületen belüli elhelyezését A megrendelés‐visszaigazolásban feltüntetett szállítási határidők irányadóak, nem kötelező érvényűek. A megadott szállítási határidő előtti és utáni teljesítés jogát fenntartjuk. Vis major esetén az esetleges szállítási késedelem, illetve a megrendelés teljes meghiúsulása miatt kártérítési kötelezettséget nem vállalunk. Igény esetén vállaljuk a megvásárolt termék MABISZ előírásoknak megfelelő rögzítését.

Részteljesítések
Fenntartjuk magunknak a jogot a részteljesítésre.

Fizetés
Fizetés módjai:
a. Készpénz vagy utánvét
b. Előre utalás
c. Bankkártyás fizetés (CSAK A WEBÁRUZÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSNÁL)
d. Utólagos átutalás Az utólagos átutalásos fizetési módot csak regisztrált viszonteladóink vagy törzsvásárlói kóddal rendelkező ügyfeleink választhatják. Minden esetben a magyar adótörvényeknek megfelelő számlát állítunk ki. Késedelmes fizetés esetén a jegybanki alapkamat kétszeresét számítjuk fel. Nettó 300.000 Ft feletti, illetve egyedi rendelés esetén 40% előleget kérünk. Rendelés lemondása esetén 30% meghiúsulási kötbért számítunk fel.

Tulajdonjog fenntartás
A teljes vételár kiegyenlítéséig a számlán szereplő áru tulajdonjogát fenntartjuk.

Elállás joga
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Illetékes bíróság
Minden az ügyféllel fennálló mindenkori jogviszonyból eredő vitára a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Bíróság illetékes.

Érvényesség
A jelen szerződés módosításainak hatályosságához írásbeli formára van szükség. Amennyiben egy vagy több rendelkezés, vagy e rendelkezések egy lényeges része egészében vagy részben semmis vagy hiányos lenne, úgy az nem érinti a többi rendelkezés hatályosságát.

ÁSZF:

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Széf-97 Kft.
Székhely: 1172 Budapest. Rétifarkas utca 08
Adószám: 11970048-2-42

Cégjegyzék szám: 01-09-685800

Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Pesti Cégbíróság
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: info@szef-97.hu
Telefonos elérhetőség: 06-70-253 8919

Általános szerződési feltételeink érvényessége
Minden az ügyfeleink részére történő szállításra, teljesítésre és ajánlattételre kizárólag e szerződési feltételek alapján kerül sor. Ügyfeleink ettől eltérő szerződési feltételeinek ezennel ellent mondunk.

Ajánlat, rendelés, szerződéskötés
Megrendeléseket bruttó 100.000 Ft-ig telefonon vagy írásban, bruttó 100.000 Ft felett kizárólag írásban (web- áruház, e‐mail, fax, levél) fogadunk el. Minden nekünk adott megbízás hatályosságához a részünkről történő írásbeli megerősítésre van szükség. Kizárólag visszaigazolásunk tartalma az irányadó. Minden megrendelést 24 órán belül visszaigazolunk. Amennyiben ezen időszak alatt a visszaigazolás vevő részére nem érkezik meg, a rendelés nem érvényes. Rendelés lemondása kizárólag írásban történhet.

Termékeink
Az általunk forgalmazott termékek tulajdonságai, jellemzői honlapunkon, web áruházunkban, illetve nyomtatott katalógusainkban tekinthetők meg. Ezen adatokat a gyártók bocsátják rendelkezésünkre, ezért ezek pontatlanságáért felelősséget nem tudunk vállalni. A termékleírásban szereplő fotók tájékoztató jellegűek, így ezek eltérhetnek a valós termék megjelenésétől, színétől.

Árak
Honlapunkon, web áruházunkban és katalógusainkban feltüntetett árak a törvény által előírt forgalmi adót (ÁFA) tartalmazzák. Jogunkban áll az árakat az alábbi okokból módosítani:
a. Az importált áruk erős árfolyam‐ingadozása
b. Megnövekedett szállítási költségek (ha a fuvarokat tartalmazza az ajánlati ár)
c. Felgyorsított kézbesítés
d. Olyan késedelmek, amelyekért a vevő felel

Szállítás, telepítés
a.
A vevő telephelyünkről elszállítja, elszállíttatja a megrendelt árut
b. A megrendelés‐visszaigazolásban feltüntetett áron cégünk végzi az áru szállítását, épületen belüli elhelyezését A megrendelés‐visszaigazolásban feltüntetett szállítási határidők irányadóak, nem kötelező érvényűek. A megadott szállítási határidő előtti és utáni teljesítés jogát fenntartjuk. Vis major esetén az esetleges szállítási késedelem, illetve a megrendelés teljes meghiúsulása miatt kártérítési kötelezettséget nem vállalunk. Igény esetén vállaljuk a megvásárolt termék MABISZ előírásoknak megfelelő rögzítését.

Részteljesítések
Fenntartjuk magunknak a jogot a részteljesítésre.

Fizetés
Fizetés módjai:
a. Készpénz vagy utánvét
b. Előre utalás
c. Bankkártyás fizetés (CSAK A WEBÁRUZÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSNÁL)
d. Utólagos átutalás Az utólagos átutalásos fizetési módot csak regisztrált viszonteladóink vagy törzsvásárlói kóddal rendelkező ügyfeleink választhatják. Minden esetben a magyar adótörvényeknek megfelelő számlát állítunk ki. Késedelmes fizetés esetén a jegybanki alapkamat kétszeresét számítjuk fel. Nettó 300.000 Ft feletti, illetve egyedi rendelés esetén 40% előleget kérünk. Rendelés lemondása esetén 30% meghiúsulási kötbért számítunk fel.

Tulajdonjog fenntartás
A teljes vételár kiegyenlítéséig a számlán szereplő áru tulajdonjogát fenntartjuk.

Elállás joga
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Kellékszavatosság
Bármilyen termék eladásáról is legyen szó, a kötelezett (termék eladója, a szolgáltatásnyújtást teljesítő fél) a termék hibájáért (pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik.

Az adásvételi szerződésekben az eladói pozícióban lévő fél ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának).

Az eladó kellékszavatossági felelőssége objektív, vagyis független attól, hogy tudta-e, hogy hibában (pontosabban hiba-okban) szenvedő terméket adott el, vagy sem, tehát a jóhiszemű eladó is felel a hibás teljesítésért a vevővel szemben. (A rosszhiszeműség a vevő esetleges kártérítési igényének érvényesítése szempontjából releváns körülmény.)

A vásárló a Széf-97 Kft hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

A vásárló a következő kellékszavatossági igényekkel élhet: kérheti a kijavítást, vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Max Trade Bt. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a cserét nem kérte, ill. nem kérhete, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a vásárló is kijavíthatja, ill. mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Széf-97 Kft. adott okot.

A vásárló köteles a hibát annek felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor a termék átvételétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

A vásárló a Széf-97 Kft -vel  szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A termék átvételétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vásárló igazolja, hogy a terméket, a Max Trade Bt-től vásárolta. 6 hónap eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy a vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Illetékes bíróság
Minden az ügyféllel fennálló mindenkori jogviszonyból eredő vitára a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Bíróság illetékes.

Érvényesség
A jelen szerződés módosításainak hatályosságához írásbeli formára van szükség. Amennyiben egy vagy több rendelkezés, vagy e rendelkezések egy lényeges része egészében vagy részben semmis vagy hiányos lenne, úgy az nem érinti a többi rendelkezés hatályosságát.

 

 

Postaláda történet

A levéltitok megőrzése manapság is fontos, betartandó szabály. Az első levélszekrények megalkotásánál (XVI. század), és az azt követő időkben, a köztéri gyűjtőládák használatánál a teljes levélbiztonságot, valamint a magán- és üzleti levelezés megóvását tartották szem előtt. Kezdetben a templom elé kihelyezett faládákban a lakosok ismeretlenül bedobhatták üzeneteiket, hogy a hatóságokat összeesküvés híréről vagy bármely veszélyről értesítsék. Az első magyarországi postaládák 1830-tól, Nagyvárad és Budapest utcáin jelentek meg, s számuk néhány évtized alatt a többszörösére nőtt. A magánlevelezés a levéljegynek, a bélyeg elődjének elterjedésével terjedt el, mivel a lakosság ezentúl szabadon vásárolhatta a cakkos szélű bélyegeket, és az 1867-es Kiegyezés után, segítségükkel már a hazai, piros-fehér-zöld színű, koronás levélládában bocsáthatta útjára legféltettebb titkait. A postahivatalok hálásan tekintettek az új intézményre, ahogyan az emberek nagy része is elégedetten használta az új kommunikációs formulát, mivel nem kellett hosszadalmasan sorba állni a levelek föladásánál, és a tarifát sem kilométer arányában állapították meg. A nagy forgalomnak köszönhetően, a postaláda-gyártás is föllendült, és többféle típus látott napvilágot. A kézi ürítésűt fölváltotta a gépi, a kulcsost, az automata; végül, a Millennium idején a legtöbb példány öntöttvas lábakat kapott, hogy utcabútorként már ne csak rideg használati tárgyként jelenjék meg az utcákon, hanem művészi értéket is hordozzon.

Aki viszont leveleket ír, az előbb-utóbb kap is, így az emberek elkezdtek saját postaládákat vásárolni. Megjelent a kültéri postaláda a bérházakhoz, az ajtónyíláshoz szorosan illeszkedő postaláda a zárkózott családi házak részére, a kollektív postaláda jó szomszédok részére, majd a városiasodás hatására, a falakat beborító postaládák társasházak részére, sőt, a szépen kiképzett klasszikus levélszekrények a műemlékek falára. Az emberek azonban – talán kissé hűtlenül –, gyorsan váltottak, és levelezésüket is az elektronikára bízták. A villámlevél vagy e-mail megjelenésével egyre kevesebben körmölnek tollal papírra, a közösségi oldalakon és a chat-csatornákon a tiszavirág életű hozzászólások gyorsan enyészetté válnak. Nem elhanyagolható szempont azonban, hogy a szöveg tetszés szerint manipulálható. Ezt tudván, az üzleti világban továbbra is a postán kiküldött értesítők, levelek számítanak hitelesnek. A Magyar Posta, reagálva az igények visszaesésére, a postakürtös emblémával díszített utcai postaládák cseréjét tervezi, de az igazán igényesek tudják, az üdvözlet azért mégiscsak írott, papírképeslapon mutat a legjobban.

 

Megfelelő a postaládám?

A postai szolgáltatásokat és minőségi követelményeket a 79/2004. [IV. 19.] számú kormányrendelet szabályozza. Ez alapján a postaládának (levélszekrénynek) az alábbi követelményeknek kell megfelelnie:

A levélszekrényt kertes ház cím szerinti bejáratánál, többlakásos épület (irodaház, üzletház és egyéb hasonló jellegű intézmény) bejárata közelében, egy csoportban, címhelyenként külön-külön kell elhelyezni.

Lakópark, ipari park, gyártelep esetén a telek bejáratánál (a portaszolgálatnál) egyéb esetben a címhely ajtaján kell felszerelni úgy, hogy a postai kézbesítő ahhoz biztonságosan hozzáférjen.

A bedobónyílásnak a földtől, padlószinttől mért távolsága 700 mm és 1700 mm között (különleges esetekben 400 mm és 1800 mm között) kell lennie.

A levélszekrényt névvel, emelet-, ajtószám-, illetve lakásszám-megjelöléssel kell ellátni.

A levélszekrény kialakításának olyannak kell lennie, hogy abban a postai küldemény biztonságosan és sérülésmentesen elhelyezhető legyen és ahhoz jogosulatlan személy ne férhessen hozzá.

A bedobónyílás mérete nem lehet kisebb, mint 30x230 mm.

Ezek hiányában a postai szolgáltató megtagadhatja a küldemények kézbesítését.